måndag 28 april 2008

En del av min flock!

Tjena !
Har haft lite för mig, sen sist. Tex har jag varit hos min morfar och hälsat på. Jag ska bo hos honom ibland när jag känner att jag behöver semester. Han bor ju lite mer centralt också så när jag tröttnat på sjölivet så kan jag liksom dra in till stan och göra den. Endel har det förspänt. Sen har husse & jag varit i Knivsta och hälsat på, hos mina gudisar. Dom gillade mig... vet ni dom tog ledigt hela dagen för att träffa mig, eller kom dom bara hem på lunchen.... kanske.. ja ja det var detsamma. Sen har ju morsan kommit med lite tips såg jag, tack och självklart får ni länka min blogg. Jag hittade skit häromdagen.. men jag tyckte det var synd att rulla sig i det så jag åt upp det....mmmmums, men sen var det slut på pussar den dagen och fram m. tandborsten. Nästa gång så kanske jag provar att rulla mig.. jag vet ett superställe. Ni vet där mina lillmattar Frida och Maja håller till ibland. Jag vet vad det heter nu... Stallet, där finns det skit kan jag säga. Bara dom släpper ner mig någon gång när vi är där.. Jag kan visa alla som vill, säg bara till! Ha de! P.S Har ännu inte löst gåtan med den svarta saken. D.S

Inga kommentarer: