tisdag 6 maj 2008

Mina rötter

Hej alla glada!!!!
Är ju lite busy som ni kan fetthaja men jag skriver så ofta jag hinner. Ja nu har det ju varit Valborg och folk smällde smällare men det brydde jag mig inte om. Jag har börjat förstå att dom vill att jag ska pinka ute, men ibland förtstår inte min familj att jag är kissnödig och då sätter jag mig var som helst och kissar lite och det går ju bra det med... tycker jag ... jag är inte knusslig på det viset. jag har lagt till en liten länk i min blogg till mina rötter... där kan ni kolla mig som nyfödd, som några veckor, som några fler veckor osv. Ni kan även kolla in min fina mamma Evita. Min pappa heter nått så coolt som Kinway Ice Warrior , det ni. Han var en riktig snygging han. Matte och husse vill passa på att tacka Kennel Team Holländer för supertrevligt bemötande och rekommenderar dom verkligen till alla er som funderar på att skaffa en Bichon Havanis eller Chihuahua för det har dom också... dom är jättesmå tycker jag men roliga att leka med.
Ha det bra alla hundar!!!!!!!!!

Inga kommentarer: